Salam Perkenalan Siber

13 07 2008

Salam Rahmah dan kasih sayang Allah buat kalian.

Pertama sekali, saya merasakan amat-amat bertuah kerana Allah masih membenarkan saya untuk memulakan ‘sebuah langkah mula kearah pembentukan diri yang lebih kuat di masa hadapan’. Selawat dan salam buat rasul junjungan mulia, sahabat-sahabat “solafussoleh” serta para mujahid yang telah berjuang habis-habisan demi menyebarkan “wa’yul islami” ke seluruh muka bumi Allah ni. Semoga Allah golongkan saya bersama kalian. Ameen.

Ini merupakan usaha formal saya untuk berkongsi minda dan fikrah saya bersama sekalian tetamu. Sudah menjadi impian saya untuk melihat sinar Islam kembali menerangi alam ini. Sudah pasti usaha-usaha “da’wah wa attarbiyah” merupakan tunjang utama kepada kebangkitan Islam.  Semoga web-blog ini menjadi wasilah penyebaran kefahaman Islam supaya sekalian tetamu dapat merasakan Islam sebagai “Rahmatan lil ‘alamin” dan bukan hanya hak eksklusif orang arab, melayu, bugis, jawa mahupun cina. Ya Allah, Kau pandulah aku di sepanjang perjalanan ini. Kau tabahkanlah hatiku. Kau kuatkanlah tubuh badanku. Kau tajamkanlah fikiranku. Ya Allah, Kau redhailah amalan ku ni. Kau hapuskankan dosa-dosaku. Ameen Ya Rabb al-‘alamin.

Saya amat-amat mengharapkan pandangan dari kalian tetamu untuk memperbaiki web-blog ini dari masa ke semasa. Segala pandangan, nasihat dan sarana kalian saya dahului dengan ucapan Jazakumullahu Khairan Kathira. Wassalam. Salam “da’wah wa attarbiyah” buat semua.

KHALID AL-WALID MUSTAFA KAMIL


Actions

Information

Leave a comment